Навигация (только номера заданий)
0 из 50 заданий окончено
Вопросы:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
Информация
Вы уже проходили тест ранее. Вы не можете запустить его снова.
Тест загружается...
Вы должны войти или зарегистрироваться для того, чтобы начать тест.
Вы должны закончить следующие тесты, чтобы начать этот:
Результаты
Ваше время:
Время вышло
Вы набрали 0 из 0 баллов (0)
Средний результат |
|
Ваш результат |
|
Рубрики
- Axborot texnologiyalari 0%
- Biologiya 0%
- Boshlangich talim 0%
- Dolzarb mavzu 0%
- Fizika 0%
- Geografiya 0%
- Huquq 0%
- Informatika 0%
- Ingliz tili 0%
- Iqtisod 0%
- Kimyo 0%
- Matematika 0%
- Mehnat talimi 0%
- Milliy istiqlol goyasi 0%
- Ona tili va adabiyot 0%
- Pedagogika 0%
- Psixologiya 0%
-
Masofadan malaka oshirish kurs tinglovchilari uchun
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- С ответом
- С отметкой о просмотре
-
Задание 1 из 50
1.
Рубрика: Dolzarb mavzuPrezident Islom Karimovning “O‘zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida” kitobi qaysi yillar voqealari va jarayonlarini yoritib bergan?
-
Задание 2 из 50
2.
Рубрика: Dolzarb mavzuSobiq ittifoq davrida O‘zbekiston kishi boshiga yalpi ijtimoiy mahsulot ishlab chiqarish bo‘yicha mamlakatda nechanchi o‘rinda turardi?
-
Задание 3 из 50
3.
Рубрика: Dolzarb mavzuXX asrning 80 yillari oxirlarida O‘zbekistonda aholi jon boshiga xalq iste’moli mollari ishlab chiqarish o‘rtacha ittifoq darajasining necha foizini tashkil etardi?
-
Задание 4 из 50
4.
Рубрика: HuquqO‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisning Senati qanday palata sanaladi?
-
Задание 5 из 50
5.
Рубрика: HuquqO‘zbekiston xalqi nomidan kimlar ish olib boradi?
-
Задание 6 из 50
6.
Рубрика: HuquqFuqarolarning huquqlari turlari?
-
Задание 7 из 50
7.
Рубрика: IqtisodDavlat byudjeti mablag‘larining harajatlari asosiy qismi qanday yo‘nalishlarga sarflanadi?
-
Задание 8 из 50
8.
Рубрика: IqtisodByudjet profitsiti deganda nimani tushunasiz?
-
Задание 9 из 50
9.
Рубрика: IqtisodDavlat byudjeti daromadining asosiy qismi nima?
-
Задание 10 из 50
10.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiO‘qituvchi va murabbiylarning Yuksak ma’naviyatliligining asosiy mezonlari,bu…..
-
Задание 11 из 50
11.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiG‘oya – tom ma’noda , bu ….
-
Задание 12 из 50
12.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiO‘z ongi va qalbini turli zararli mafkuraviy va ma’naviy tahdidlardan himoya qila olish qobiliyati nima deb ataladi?
-
Задание 13 из 50
13.
Рубрика: PedagogikaMilliy pedagogika asoschilari kimlar? Ularni aniqlang?
-
Задание 14 из 50
14.
Рубрика: PedagogikaHamkorlik pedagogikasining asosiy jihatlarini aniqlang?
-
Задание 15 из 50
15.
Рубрика: PedagogikaHamkorlikda o`qitish qanday natijalarga erishish imkonini beradi?
-
Задание 16 из 50
16.
Рубрика: Pedagogika“Kelajak maktablarini yaratishning strategik yo’nalishlari” bo’yicha tavsiya bergan olimni aniqlang?
-
Задание 17 из 50
17.
Рубрика: PsixologiyaXalq ta’limi tizimidagi psixologik xizmatning maqsadlari nimalardan iborat?
-
Задание 18 из 50
18.
Рубрика: PsixologiyaPsixodiagnostika ishining mazmuni qaysi bandlarda to’g’ri ifoda etilgan?
-
Задание 19 из 50
19.
Рубрика: PsixologiyaPsixologik tashviqot va targ’ibot nima?
-
Задание 20 из 50
20.
Рубрика: PsixologiyaPsixologik maslaxat ishlarining asosiy mazmuni qanday?
-
Задание 21 из 50
21.
Рубрика: Axborot texnologiyalariO‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g’risida”gi PQ-1730-sonli Qarorining asosiy mazmuni nima?
-
Задание 22 из 50
22.
Рубрика: Axborot texnologiyalariAxborotni muhofaza qilish tushunchasi nimani anglatadi?
-
Задание 23 из 50
23.
Рубрика: Axborot texnologiyalariAxborotlashtirish sohasini davlat tomonidan tartibga solish kim tomonidan amalga oshiriladi?
-
Задание 24 из 50
24.
Рубрика: Ingliz tiliWhat’s your name?
-
Задание 25 из 50
25.
Рубрика: Ingliz tiliWhat’s your job?
-
Задание 26 из 50
26.
Рубрика: Matematikaa ning qanday qiymtlarida son o’qida x2+ax+12=0 tenglamaning ildizlri orasidagi masofa 1 ga teng bo’ladi?
-
Задание 27 из 50
27.
Рубрика: MatematikaABC uchburchakda AC = 3 sm, BC = 4 sm va C = 60° bo’lsa, AB=?
-
Задание 28 из 50
28.
Рубрика: MatematikaABC uchburchakda sinA = 0,4; BC = 6 sm va AB = 5 sm bo’lsa, sinC= ?
-
Задание 29 из 50
29.
Рубрика: MatematikaABC uchburchakning AB, BC va AC tomonlarida olingan M,N,va P nuqtalar shu tomonlani 1:2 nisbatda bo’ladi. Agar ABC uchburchakning yuzi S ga teng bo’lsa, MNP uchburchakning yuzini toping?
-
Задание 30 из 50
30.
Рубрика: MatematikaAgar aylananing radiusi 4 ga orttirilsa, uning uzunligi qanchaga ortadi?
-
Задание 31 из 50
31.
Рубрика: MatematikaAgar xar qaysi son 2 ta juft va 3 ta toq raqamdan iborat bo’lib unda xech qaysi ikki raqam takrorlanmasa, 1,2,3,4,5,6,7,8,9 raqamlaridan nechta 5 xonali son yozish mumkin?
-
Задание 32 из 50
32.
Рубрика: MatematikaAylananing radiusi 5 ga teng bo’lsa, unga ichki chizilgan kvadratning yuzini toping?
-
Задание 33 из 50
33.
Рубрика: MatematikaX va Y hodisalarning birlashmasi qanday belgilanadi?
-
Задание 34 из 50
34.
Рубрика: MatematikaBilishning qanday bosqichlari mavjud?
-
Задание 35 из 50
35.
Рубрика: MatematikaBir otishda nishonga tegish extimolligi 0,6 ga teng. 5 marta bog’liqsiz ravishda otish bo’lgan. Xech bo’lmasa 2ta o’qning nishonga tegish extimolligini toping?
-
Задание 36 из 50
36.
Рубрика: MatematikaBir shahardan bir kishi kuniga 40 chaqirim (1 chaqirim = 1,067 km) yo’l bosgan holda yo’lga chiqdi, ikkinchi kishi esa boshqa shahardan kuniga 30 chaqirim bosgan holda birinchi kishi tomon yo’l oldi. SHaharlar orasidagi masofa 700 chaqirim. Yo’lovchilar necha kundan keyin uchrashadilar?
-
Задание 37 из 50
37.
Рубрика: MatematikaBo’ri 150 sajen (1 sajen – 2,134 m) masofada quyonni ko’rib qoldi. Quyon 2 minutda 500 sajen, bo’ri esa 5 minutda 1300 sajen masofani bosib o’tadi. Qancha vaqtdan keyin bo’ri quyonga etib oladi?
-
Задание 38 из 50
38.
Рубрика: MatematikaDars jarayonini samarali tashkil etish uchun nimalarga e’tibor beriladi?
-
Задание 39 из 50
39.
Рубрика: MatematikaIkkita konsentrik aylanaladan kattasining uzunligi 10π; kichigini uzunligi 4π bo’lsa, ular tashkil qilgan halqa yuzini toping?
-
Задание 40 из 50
40.
Рубрика: MatematikaIt o’zidan 150 fut (1 fut – 30,48 sm) uzoqlikdagi quyon ketidan quvlamoqda. Itning har bir sakrashi 9 fut, quyonniki esa 7 fut. It quyonga etib olishi uchun necha marta sakrashi kerak?
-
Задание 41 из 50
41.
Рубрика: MatematikaKishi harakatsiz eskalatorda 4 minutda, harakatlanayotgan eskalatorda esa 48 ssekundda yuqoiga ko’taildi. Shu kishi harakatdagi eskalatorda to’htab turgan holda necha minutda yuqoiga ko’tariladi?
-
Задание 42 из 50
42.
Рубрика: MatematikaMahsulotning narxi birinchi marta 20 foifga, ikkinchi marta yangi bahosi yana 10 foizga oshirildi. Mahsulotning oxirgi bahosi necha foizga kamaytirilsa, uning narxi dastlabki narxiga teng bo’ladi?
-
Задание 43 из 50
43.
Рубрика: MatematikaMatematika dars konspektiga qanday talablar qo’yiladi?
-
Задание 44 из 50
44.
Рубрика: MatematikaMatematika darslari va to‘garak mashg‘ulotlarida qaysi fanga oid bilimlardan foydalanish maqsadga muvofiq?
-
Задание 45 из 50
45.
Рубрика: MatematikaMatematika darslarida ko’rgazma qurollardan foydalanishdan maqsad nima?
-
Задание 46 из 50
46.
Рубрика: MatematikaMatematika fanini o’qitishda masalaning funksiyalari qanday?
-
Задание 47 из 50
47.
Рубрика: MatematikaMatematikadan yozma ish yozgan o`quvchilarning 1/8 qismini a’lo, 1/4 qismi yaxshi, 1/2 qismi qoniqarli va 4 o`quvchi qoniqarsiz baho oldi. Nechta o`quvchi yozma ish yozgan?
-
Задание 48 из 50
48.
Рубрика: MatematikaParallelogrammning a va b tomonlari orasidagi burchak 300. Yuzasini toping?
-
Задание 49 из 50
49.
Рубрика: MatematikaTo’rtta nuqta aylanani yoyarga ajratadi. Yoylaning uzunliklari mahaji 2 ga teng geometrik progressiyani taskil qiladi. Shu to’rtta nuqtaning ketma – ket tutashtirish natijasida hosil bo’lgan to’rtburchakning dioganallari orasidagi eng katta burchakni toping?
-
Задание 50 из 50
50.
Рубрика: MatematikaYosh yigit Samarqanddan Toshkentga qarab yo’lga chiqdi. U har kuni 40 chaqirimdan yo’l bosdi (1chaqirim 1,067km). Undan bir kun keyin ikkinchi yosh yigit shu yo’nalishda yo’lga chiqdi. Ikkinchi yosh yigit kuniga 45 chaqirimdan yo’l bosdi. Necha kundan keyin ikkinchi yosh yigit birinchisiga yetib oladi?
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: