Навигация (только номера заданий)
0 из 50 заданий окончено
Вопросы:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
Информация
Вы уже проходили тест ранее. Вы не можете запустить его снова.
Тест загружается...
Вы должны войти или зарегистрироваться для того, чтобы начать тест.
Вы должны закончить следующие тесты, чтобы начать этот:
Результаты
Ваше время:
Время вышло
Вы набрали 0 из 0 баллов (0)
Средний результат |
|
Ваш результат |
|
Рубрики
- Axborot texnologiyalari 0%
- Biologiya 0%
- Boshlangich talim 0%
- Dolzarb mavzu 0%
- Fizika 0%
- Geografiya 0%
- Huquq 0%
- Informatika 0%
- Ingliz tili 0%
- Iqtisod 0%
- Kimyo 0%
- Matematika 0%
- Mehnat talimi 0%
- Milliy istiqlol goyasi 0%
- Ona tili va adabiyot 0%
- Pedagogika 0%
- Psixologiya 0%
-
Masofadan malaka oshirish kurs tinglovchilari uchun
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- С ответом
- С отметкой о просмотре
-
Задание 1 из 50
1.
Рубрика: Dolzarb mavzuPrezident Islom Karimovning “O‘zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida” kitobi qaysi yillar voqealari va jarayonlarini yoritib bergan?
-
Задание 2 из 50
2.
Рубрика: Dolzarb mavzuSobiq ittifoq davrida O‘zbekiston kishi boshiga yalpi ijtimoiy mahsulot ishlab chiqarish bo‘yicha mamlakatda nechanchi o‘rinda turardi?
-
Задание 3 из 50
3.
Рубрика: Dolzarb mavzuXX asrning 80 yillari oxirlarida O‘zbekistonda aholi jon boshiga xalq iste’moli mollari ishlab chiqarish o‘rtacha ittifoq darajasining necha foizini tashkil etardi?
-
Задание 4 из 50
4.
Рубрика: HuquqO‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisning Senati qanday palata sanaladi?
-
Задание 5 из 50
5.
Рубрика: HuquqO‘zbekiston xalqi nomidan kimlar ish olib boradi?
-
Задание 6 из 50
6.
Рубрика: HuquqFuqarolarning huquqlari turlari?
-
Задание 7 из 50
7.
Рубрика: IqtisodDavlat byudjeti mablag‘larining harajatlari asosiy qismi qanday yo‘nalishlarga sarflanadi?
-
Задание 8 из 50
8.
Рубрика: IqtisodByudjet profitsiti deganda nimani tushunasiz?
-
Задание 9 из 50
9.
Рубрика: IqtisodDavlat byudjeti daromadining asosiy qismi nima?
-
Задание 10 из 50
10.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiO‘qituvchi va murabbiylarning Yuksak ma’naviyatliligining asosiy mezonlari,bu…..
-
Задание 11 из 50
11.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiG‘oya – tom ma’noda , bu ….
-
Задание 12 из 50
12.
Рубрика: Milliy istiqlol goyasiO‘z ongi va qalbini turli zararli mafkuraviy va ma’naviy tahdidlardan himoya qila olish qobiliyati nima deb ataladi?
-
Задание 13 из 50
13.
Рубрика: PedagogikaMilliy pedagogika asoschilari kimlar? Ularni aniqlang?
-
Задание 14 из 50
14.
Рубрика: PedagogikaHamkorlik pedagogikasining asosiy jihatlarini aniqlang?
-
Задание 15 из 50
15.
Рубрика: PedagogikaHamkorlikda o`qitish qanday natijalarga erishish imkonini beradi?
-
Задание 16 из 50
16.
Рубрика: Pedagogika“Kelajak maktablarini yaratishning strategik yo’nalishlari” bo’yicha tavsiya bergan olimni aniqlang?
-
Задание 17 из 50
17.
Рубрика: PsixologiyaXalq ta’limi tizimidagi psixologik xizmatning maqsadlari nimalardan iborat?
-
Задание 18 из 50
18.
Рубрика: PsixologiyaPsixodiagnostika ishining mazmuni qaysi bandlarda to’g’ri ifoda etilgan?
-
Задание 19 из 50
19.
Рубрика: PsixologiyaPsixologik tashviqot va targ’ibot nima?
-
Задание 20 из 50
20.
Рубрика: PsixologiyaPsixologik maslaxat ishlarining asosiy mazmuni qanday?
-
Задание 21 из 50
21.
Рубрика: Axborot texnologiyalariO‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish va rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g’risida”gi PQ-1730-sonli Qarorining asosiy mazmuni nima?
-
Задание 22 из 50
22.
Рубрика: Axborot texnologiyalariAxborotni muhofaza qilish tushunchasi nimani anglatadi?
-
Задание 23 из 50
23.
Рубрика: Axborot texnologiyalariAxborotlashtirish sohasini davlat tomonidan tartibga solish kim tomonidan amalga oshiriladi?
-
Задание 24 из 50
24.
Рубрика: Ingliz tiliWhat’s your name?
-
Задание 25 из 50
25.
Рубрика: Ingliz tiliWhat’s your job?
-
Задание 26 из 50
26.
Рубрика: Ona tili va adabiyotO‘zbеk tili o‘qitish mеtodikasi fanining mazmuni nimalardan iborat?
-
Задание 27 из 50
27.
Рубрика: Ona tili va adabiyotOna tili o‘qitish mеtodikasi … .
-
Задание 28 из 50
28.
Рубрика: Ona tili va adabiyotOna tili ta’limi oldida turgan eng muhim va dolzarb vazifani bеlgilang?
-
Задание 29 из 50
29.
Рубрика: Ona tili va adabiyotG’arb davlatlari ta’lim-tarbiya tizimida bixеvioristik yondashuvdan qanday yondashuvga qarab siljish sеzilarli bo‘ldi?
-
Задание 30 из 50
30.
Рубрика: Ona tili va adabiyotOna tili o‘qitish mazmuni qanday faoliyatlarni qamrab oladi?
-
Задание 31 из 50
31.
Рубрика: Ona tili va adabiyotO‘zbеk tili o‘qitish mеtodikasining asosiy maqsadi to‘g‘ri va to‘liq ko‘rsatilgan qatorni bеlgilang?
-
Задание 32 из 50
32.
Рубрика: Ona tili va adabiyotTil mеtodikasi o‘qitishning asosiy vazifasi … .
-
Задание 33 из 50
33.
Рубрика: Ona tili va adabiyot«O‘zbеk tili o‘qitish mеtodikasi» faniga oid nisbatan yangi tipdagi o‘quv qo‘llanmasi qachon va kimlar hammuallifligi ostida chop etilgan?
-
Задание 34 из 50
34.
Рубрика: Ona tili va adabiyotO‘zbеkistonda nashr qilinadigan maxsus ilmiy–mеtodik jurnallarni bеlgilang?
-
Задание 35 из 50
35.
Рубрика: Ona tili va adabiyotTa’lim qanday printsiplarga asoslanadi?
-
Задание 36 из 50
36.
Рубрика: Ona tili va adabiyotTa’limning qaysi printsipi yosh avlodni har tomonlama kamolotga еtkazishni nazarda tutadi?
-
Задание 37 из 50
37.
Рубрика: Ona tili va adabiyotFonеtikaning orfografiyaga aloqador qismida ko‘proq nimalarga e’tibor bеrish kеrak?
-
Задание 38 из 50
38.
Рубрика: Ona tili va adabiyotO‘quvchilarda grammatika, lеksika va fonеtikaga oid amaliy ko‘nikmalar qanday hosil bo‘ladi?
-
Задание 39 из 50
39.
Рубрика: Ona tili va adabiyotOrfografiya va punktuatsiyaga oid malakalarni mustahkamlash uchun nima qilish kеrak?
-
Задание 40 из 50
40.
Рубрика: Ona tili va adabiyotO‘zbеk tili darsligidagi analiz va sintеzdan qanday foydalaniladi?
-
Задание 41 из 50
41.
Рубрика: Ona tili va adabiyotYaxshi dars dеyilganda nima tushuniladi?
-
Задание 42 из 50
42.
Рубрика: Ona tili va adabiyotFonеtikani yaxshi o‘zlashtirmagan o‘quvchi qaysi bo‘limlarni yaxshi o‘zlashtirmasligi mumkin?
-
Задание 43 из 50
43.
Рубрика: Ona tili va adabiyotTovush bilan harfning mos kеlmaydigan holatlarini tushuntirishda nimalarga e’tibor bеrish kеrak?
-
Задание 44 из 50
44.
Рубрика: Ona tili va adabiyotSintaksis – bu… .
-
Задание 45 из 50
45.
Рубрика: Ona tili va adabiyotSintaksis atamasining ma`nosi?
-
Задание 46 из 50
46.
Рубрика: Ona tili va adabiyotPunktuatsiya atamasining ma`nosi?larini bajaring.
-
Задание 47 из 50
47.
Рубрика: Ona tili va adabiyotGrammatikada punktuatsiya qanday bo’lim?
-
Задание 48 из 50
48.
Рубрика: Ona tili va adabiyotSo’z birikmasi bu?
-
Задание 49 из 50
49.
Рубрика: Ona tili va adabiyotTa’limning qaysi printsipi yosh avlodni har tomonlama kamolotga еtkazishni nazarda tutadi?
-
Задание 50 из 50
50.
Рубрика: Ona tili va adabiyotDavlat ta’lim standartlarini bajarish O‘zbekiston Respublikasining barcha ta’lim muassasalari uchun majburiydir. Ushbu jumlalar O‘zbekiston Respublikasining qaysi Qonunida ifodalangan?
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: